Telefonní ústředna
Umožněte vašim pacientům nahrát vzkaz ve chvíli, kdy jim nemůžete zvednout telefon. Pro správné fungování je potřeba nejprve nastavit přesměrování vašich hovorů na telefonní ústřednu RehaTabu.
Přesměrování mobilního telefonu
Přesměrování, když nezvedám telefon (povinné)
- Vezměte si mobilní telefon, který chcete používat pro přesměrování hovorů na telefonní ústřednu RehaTabu.
-
Zavolejte na číslo **61*245005360**20# (včetně hvězdiček a křížku) nebo naskenujte QR kód. Číslo „20“ označuje čas v sekundách, po kterém se hovor přesměruje do telefonní ústředny RehaTabu v případě, že jej pacient nezvedne. Tento čas si můžete libovolně změnit v rozmezí 5–30 sekund.
- Mobilní telefon vám zobrazí zprávu, že přesměrování bylo zapnuto.
- Správně nastavené přesměrování si můžete ověřit zavoláním na číslo *#61# (včetně hvězdičky a křížků) nebo zavoláním na přesměrovaný mobilní telefon pomocí jiného telefonu. Pokud se ozve hlasová zpráva, přesměrování je zapnuté a funkční.
Přesměrování, když mám telefon vypnutý nebo mimo signál (nepovinné)
- Vezměte si mobilní telefon, který chcete používat pro přesměrování hovorů na telefonní ústřednu RehaTabu.
-
Zavolejte na číslo **62*245005360# (včetně hvězdiček a křížku) nebo naskenujte QR kód.
- Mobilní telefon vám zobrazí zprávu, že přesměrování bylo zapnuto.
- Správně nastavené přesměrování si můžete ověřit zavoláním na číslo *#62# (včetně hvězdičky a křížků) nebo zavoláním na přesměrovaný mobilní telefon (vypnutý nebo mimo signál) pomocí jiného telefonu. Pokud se ozve hlasová zpráva, přesměrování je zapnuté a funkční.
Přesměrování, když právě s někým telefonuji (nepovinné)
- Vezměte si mobilní telefon, který chcete používat pro přesměrování hovorů na telefonní ústřednu RehaTabu.
-
Zavolejte na číslo **67*245005360# (včetně hvězdiček a křížku) nebo naskenujte QR kód.
- Mobilní telefon vám zobrazí zprávu, že přesměrování bylo zapnuto.
- Správně nastavené přesměrování si můžete ověřit zavoláním na číslo *#67# (včetně hvězdičky a křížků) nebo zavoláním na přesměrovaný mobilní telefon (ze kterého se právě telefonuje) pomocí jiného telefonu. Pokud se ozve hlasová zpráva, přesměrování je zapnuté a funkční.
Řešení problémů s přesměrováním
-
Zrušte všechna přesměrování zavoláním na číslo ##002# (včetně křížků). Poté přesměrování nastavte znovu podle výše uvedeného postupu.
-
Při nastavování přesměrování zadejte číslo i s mezinárodní telefonní předvolbou nebo ve formátu se dvěma nulami. Například **61*+420245005360**20# nebo **61*00420245005360**20# (včetně hvězdiček, křížků a/nebo plusu).
-
Ověřte si, zda máte oprávnění přesměrování nastavit. U některých firemních tarifů může být nastavení přesměrování povoleno jen pro určité uživatele.
-
V sítích O2 nemusí být vámi nastavená časová prodleva pro přesměrování dodržena a hovor se následně vždy přesměruje po 30 sekundách. Řešením je kontaktovat zákaznickou podporu O2 a požádat o změnu časové prodlevy pro přesměrování.
Přesměrování pevné linky
Přesměrování, když nezvedám telefon (povinné)
- Vezměte si telefon, který chcete používat pro přesměrování hovorů na telefonní ústřednu RehaTabu.
- Zavolejte na číslo *61*245005360# (včetně hvězdiček a křížku).
- Telefon vám obratem potvrdí, že přesměrování bylo zapnuto.
- Správně nastavené přesměrování si můžete ověřit zavoláním na přesměrovaný telefon pomocí jiného telefonu. Pokud se ozve hlasová zpráva, přesměrování je zapnuté a funkční.
Přesměrování, když právě s někým telefonuji (nepovinné)
- Vezměte si telefon, který chcete používat pro přesměrování hovorů na telefonní ústřednu RehaTabu.
- Zavolejte na číslo *67*245005360# (včetně hvězdiček a křížku).
- Telefon vám obratem potvrdí, že přesměrování bylo zapnuto.
- Správně nastavené přesměrování si můžete ověřit zavoláním na přesměrovaný telefon (ze kterého se právě telefonuje) pomocí jiného telefonu. Pokud se ozve hlasová zpráva, přesměrování je zapnuté a funkční.
Řešení problémů s přesměrováním
-
Zrušte všechna přesměrování zavoláním na číslo #61# a #67# (včetně křížků). Poté přesměrování nastavte znovu podle výše uvedeného postupu.
-
Při nastavování přesměrování zadejte číslo i s mezinárodní telefonní předvolbou nebo ve formátu se dvěma nulami. Například 61+420245005360# nebo 6100420245005360# (včetně křížků a/nebo plusu).
-
Pokud při volání z pevné linky zadáváte čísla s nulou na začátku (tzv. volání „přes nulu“), přidejte ji i při nastavování přesměrování. Například 610245005360# (včetně křížku).
-
Některé telefony umožňují přesměrování nastavit přímo v menu telefonu. Podrobný postup nastavení najdete v návodu pro daný typ telefonu.