Telefonní ústředna – RehaTab
Blog > Telefonní ústředna
5 minut čtení
Telefonní ústředna

Telefonní ústředna

Vylepšení 14. 5. 2025

Haló, haló… Máme pro vás revoluční novinku! 📞

Představte si tradiční situaci. Jste v ordinaci, pacient je zrovna na lehátku a váš telefon neustále vyzvání. Ostatní pacienti se snaží dovolat, aby si domluvili termín návštěvy, ale vy nestíháte všechny hovory přijmout. Musíte se přece věnovat pacientovi, který je právě u vás. Celá situace tak může vést k frustraci na obou stranách. S RehaTabem však nyní můžete tento problém snadno vyřešit a nepřijaté hovory pro vás budou minulostí.

Nová telefonní ústředna RehaTabu umožní vašim pacientům nahrát vzkaz ve chvíli, kdy jim nemůžete zvednout telefon. Nahraný vzkaz obdržíte automaticky i s kontaktními údaji pacienta. Nemusíte se tak opakovaně s pacientem telefonicky nahánět, abyste zjistili, co vlastně potřeboval. RehaTab vám automaticky telefon zvedne, přehraje předem připravenou zprávu a hovor od pacienta přepíše do textové podoby 💬

Zjednodušte si komunikaci s pacienty díky RehaTabu!