Telefonní ústředna
A už vám neuteče žádný telefonát.
Jste v ordinaci, pacient je zrovna na lehátku a váš telefon neustále vyzvání. Ostatní pacienti se snaží dovolat, aby si domluvili termín, ale vy nestíháte všechny hovory přijmout. Musíte se přece věnovat pacientovi, který je právě u vás. Celá situace tak může vést k frustraci na obou stranách. S RehaTabem však můžete tento problém snadno vyřešit a nepřijaté hovory pro vás budou minulostí.
Jak to funguje?
-
Automatické přijetí hovoru, když nezvedáte telefon
Na Vašem mobilním telefonu si jednoduše nastavíte, aby například po 20 sekundách, kdy hovor nezvedáte, došlo k přesměrování na naši telefonní ústřednu. Nemusíte se ničeho obávat, přesměrování zvládne zapnout úplně každý a podporují jej všechny telefony i operátoři. Jak si přesměrování nastavit si můžete přečíst v naší Nápovědě.
-
Přehrání vlastní připravené zprávy pro pacienta
Vytvoříte si vlastní zprávu, kterou pacienti uslyší ve chvíli, když zrovna nemůžete zvednout telefon.
Ukázka hlasové zprávy
-
Automatické přepsání hovoru od pacienta do textu
Po zaznění signálu vám pacient nechá vzkaz, který následně obdržíte e-mailem jako textový přepis. Pokud má pacient ve vaší kartotéce RehaTabu založenou kartu, jeho telefonní číslo se s ní automaticky spáruje. Okamžitě tedy budete vědět, kdo vám volal.
Ukázka vzkazu od pacienta
Pacient: Zdeněk Zablokovaný
Rodné číslo: 830401/3080
Telefon: +420 123 456 789
E-mail: zdenek.zablokovany@email.cz
Dobrý den, tady Zdeněk Zablokovaný. Obávám se, že se mi zase kousnul obratel. Měla byste čas se na mě podívat? Můžu dopoledne i odpoledne. Děkuji
Aktivace telefonní ústředny
Kontaktujte nás, abychom vám mohli telefonní ústřednu aktivovat a případně pomohli s jejím nastavením.