Telefonní ústředna

Telefonní ústředna

A už vám neuteče žádný telefonát.

Jste v ordinaci, pacient je zrovna na lehátku a váš telefon neustále vyzvání. Ostatní pacienti se snaží dovolat, aby si domluvili termín, ale vy nestíháte všechny hovory přijmout. Musíte se přece věnovat pacientovi, který je právě u vás. Celá situace tak může vést k frustraci na obou stranách. S RehaTabem však můžete tento problém snadno vyřešit a nepřijaté hovory pro vás budou minulostí.

Jak to funguje?

  1. Automatické přijetí hovoru, když nezvedáte telefon

    Na Vašem mobilním telefonu si jednoduše nastavíte, aby například po 20 sekundách, kdy hovor nezvedáte, došlo k přesměrování na naši telefonní ústřednu. Nemusíte se ničeho obávat, přesměrování zvládne zapnout úplně každý a podporují jej všechny telefony i operátoři. Jak si přesměrování nastavit si můžete přečíst v naší Nápovědě.

  2. Přehrání vlastní připravené zprávy pro pacienta

    Vytvoříte si vlastní zprávu, kterou pacienti uslyší ve chvíli, když zrovna nemůžete zvednout telefon.

    Ukázka hlasové zprávy

  3. Automatické přepsání hovoru od pacienta do textu

    Po zaznění signálu vám pacient nechá vzkaz, který následně obdržíte e-mailem jako textový přepis. Pokud má pacient ve vaší kartotéce RehaTabu založenou kartu, jeho telefonní číslo se s ní automaticky spáruje. Okamžitě tedy budete vědět, kdo vám volal.

    Ukázka vzkazu od pacienta

    Pacient: Zdeněk Zablokovaný

    Rodné číslo: 830401/3080

    Telefon: +420 123 456 789

    E-mail: zdenek.zablokovany@email.cz

    Dobrý den, tady Zdeněk Zablokovaný. Obávám se, že se mi zase kousnul obratel. Měla byste čas se na mě podívat? Můžu dopoledne i odpoledne. Děkuji

Aktivace telefonní ústředny

Kontaktujte nás, abychom vám mohli telefonní ústřednu aktivovat a případně pomohli s jejím nastavením.

Jsme tady pro vás každý pracovní den od 8:00 do 16:00.

Napište nám

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.